Často kladené otázky

Jak probíhá online networkingové setkání?

Po úvodním přivítání a organizačních informacích začíná představování jednotlivých účastníků online networkingového setkání. Účastníků je 20 a každý má 2 minuty na své představení. 

Během představení říkají informace typu kdo jsou, čím se zabývají a co nebo koho poptávají. 

V druhé části setkání je prostor pro reakce na poptávky. Opět postupně každý z účastníků dostane slovo a na základě poptávek ostatních bude moci nabídnout svůj osvědčený kontakt, radu, doporučení nebo zkušenost. Nebojte se, když si to nyní neumíte představit - moderátor začne a předvede, jak “Sdílení” probíhá.

Po skončení “Sdílení” moderátor ukončí setkání.

Následně účastníkům online networkingu do emailu přijde seznam účastníků setkání s kontakty a odkazy na jejich soukromé online mistnosti, které po dobu následujících 7 dnů budou moci využít pro online schůzky s těmi, kteří je na online networkingu zaujmou.

 

Jaké technické vybavení potřebuji pro účast na online networkingu?

  • počítač/notebook, mobil nebo tablet s připojením k internetu (doporučujeme PC nebo notebook)
  • vestavěný nebo externí mikrofon 
  • vestavěné nebo externí reproduktory
  • není potřeba instalovat žádný software

 

Jak probíhá připojení do místnosti online networkingu?

 

 

Jak se na online networkingové setkání připravit?

Základní informací je, že účastníků setkání bude 20 + moderátor.

Doba na představení je 2 min. pro účastníka. Doporučujeme vám natrénovat si  představení PŘEDEM a NAHLAS před někým z rodinných příslušníků či kolegů a měřit si také čas. Své představení si klidně v bodech napište na papír, který použijete během online networkingu, pokud si nejste jisti, že zvládnete mluvit „spatra“. Buďte přirození a sví. 

Myslete na to, že z vašeho představení by mělo být každému jasné, čím se zabýváte a co děláte. Mluvte srozumitelně, jako byste své podnikání vysvětlovali 10letému dítěti. Rozhodně vynechte odborné výrazy.

Dopředu si stanovte cíl, se kterým se online networkingu účastníte. Můžete hledat nové klienty, nového dodavatele, kolegu do týmu. Nebo třeba prodejce aut, firmu, co vám postaví nový web, úklidovou firmu… Vy sami víte, co vás aktuálně pálí a rozhodně to co nejkonkrétněji v závěru vašeho představení poptejte.

 

Potkám na online networkingu svoji cílovou skupinu?

Setkáváme se s dotazy tohoto typu (a vás jistě také napadne): "Dobrý den, podnikám v pohostinském oboru v Plzeňském kraji. Zajímalo by mne, zda můj obor bude pro účastníky schůzky užitečný? Rád bych své služby rozšířil o pronájem prostor na semináře, různá firemní setkání atd. Má za těchto předpokladů akce smysl pro mě? Děkuji za odpověď."

Je to správná a logická otázka!

A jak to je? Najde tazatel na onlinenetworking.cz setkání svoji cílovku? Svého klienta?

Těžko předjímat předem potřeby ostatních účastníků online networkingu a asi tedy nelze s čistým svědomím slíbit, že se setkání zúčastní někdo, s kým se domluví.

Ale! Co je však naše zkušenost z téměř 6 let organizování offline networkingových akcí - ani zdaleka to není vždy jen o přítomných účastnících. Každý z nás zná někoho, kdo něco hledá/řeší a tak se velmi pravidelně stává, že někdo z účastníků doporučí služby jiného účastníka networkingového setkání svému známému.

Naše odpověď je: "Vyzkoušejte to."

Věříme, že pokud by tazatel svoji poptávku na online networkingu přesně řekl/specifikoval, tak najde kontakt na někoho, kdo by školící prostory/prostory na firemní setkání v Plzeňském kraji využil.

 

Co když se na online networking přihlásí jen ti, kteří potřebují prodat svojí službu/produkt?

Ano, networkingových akcí se účastní lidé, kteří chtějí prodat svoji službu/produkt - však i vás určitě zajímá, zda najdete své klienty. Ale to neznamená, že nemají i poptávky po službách/produktech jiných dodavatelů. V podnikání se obě potřeby (prodat i pořídit) vyskytují běžně najednou.

 

Nenašli jste odpověď na váš dotaz?

Není nic jednoduššího, než se nás zeptat na této stránce.